Ne bih te zadržavala

Ne bih te zadržavala,
Ali želim da znaš da sam
Nekog kao tebe srela u snu.
I da sam sanjala taj nepoznati kraj
U kojem nikada moja noga nije kročila,
Petnaest godina ranije,
pitajući se zašto sanjam gluposti?

Ne bih te zadržavala,
Ali nisam ti rekla one večeri
Da su svi moji izbori bili i tvoji.
Da sam svesno nesvesna
totalno neobjašnjivo
videla sebe u tvojim očima.

Ne bih te zadržavala,
Ali bih volela da te grlim,
dodirom obavijem
i dotaknem mislima.

Ne bih te zadržavala, zaista,
Ali sad stvarno.
Ispričaj mi najlepšu bajku na svetu
I ja ću u nju poverovati.

Ne bih te zadržavala, dečače,
Ali spakuj kofer i mene tu negde uglavi
Biću mirna, obećavam.

Ne bih te zadržavala najslađi,
Ali ću te ipak zadržati …

Ostavi komentar

