Tebi …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tebi koji još uvek nisi dobio ime, znaj sledeće:

 

– Moja prirodna kosa je tamno braon.

– Površna sam, fizički izgled mi je na prvom mestu.

– Zahtevna sam. Ako mi se jede čips usred noći, trebalo bi da odeš i kupiš mi ga.

– Ne volim ideje tipa „Idemo, pa ćemo videti šta i kako“. Volim sigurnost.

– Ne volim tursku kafu, ne prija mi, kao ni espresso. Ne teraj me da to pijem.

– Romantična sam samo onda kada ja to želim. Manje više je uvek samo ako i kada ja to želim …

– Inat stvara inat, svađa stvara haos.

– Ne žuri ni u čemu, vozovi ionako kasne.

– Ono što ti svrstavaš pod romantikom meni sigurno neće biti.

– Svoja osećanja retko pokazujem.

– U svoj svet mašte nikoga ne puštam. Ne trudi se.

– Sanjam nekad budna, pusti me.

– Nikada me nećeš videti da plačem.

– Nikada neću igrati igrice sa tobom, uvek ću biti surovo iskrena.

– Kod mene ne prolazi „Omaklo se“, „Nisam razmišljao, bio sam pijan“

– Agresija stvara agresiju.

– Ne trudi se da me pobediš u društvenim i video igrama, neće ti poći za rukom.

– Budi uvek džentlmen.

– Oblači se kao muškarac, ne kao dečak.

– Ukoliko nisi stavio parfem, a izašao si, vrati se i stavi ga.

– Obrijaj se, brada je stajala samo Isusu.

– Ako ne znaš da pravilno u društvu jedeš, držaću ti časove.

– U redu je da me ponekad iznenadiš … Provalićeš već šta i kako volim.

–  Ne teraj me ni na šta, nikada.

Iskreno svoja, pomalo tvoja.

One thought on “Tebi …

  1. E neka si im rekla! I neka te, takve, mudre, premudre i jedinstvene. Nije ovaj muski svet vredan tebe.

Ostavi komentar

