Olovni vojnik

Zavolela sam Olovnog Vojnika …

Olovni vojnik

Ti više nisi dečak, i morao si da znaš da su mi tesne te staklene cipele.

Da je ponoć odavno prošla i da je čarolije nestalo.

Kočija je opet bundeva …

bundeva

Stresam pepeo sa kecelje …

Ti više nisi dečak i sve si bajke pomešao!

Moj dom je od slame i blata, ali se ne plašim vuka.

Ti više nisi dečak, a ja se ne zovem Alisa.

Popila sam čaj iz polomljene šoljice.

Alice

Nisam ni primetila da si mi stavio zrno graška pod dušeke.

Mirno sam spavala kao zagrcnuta jabukom.

Ti više nisi dečak i ne vredi što dolaziš na belom konju da me probudiš. 

Prince

Još uvek volim Olovnog Vojnika …

3 thoughts on “Olovni vojnik

Ostavi komentar

