Ne tako blizu i ne tako daleko

Stojiš tako pored mene, ponovo, treći put po redu.

Mw

Dok govorim sa slučajnom prolaznicom u mom životu ne razmišljam o onome što izgovaram već osluškujem blizinu naših tela. U jednom trenutku, krajičkom oka pogledah te i ti pomalo poskoči i skrenu pogled u pravcu moje sagovornice.

Tada sam se zapitala … Između nas je te večeri bila neverovatna tišina. Kao da smo hteli jedno drugome da kažemo sve, a opet nismo imali šta reći. Knedla u grlu i muk dok nam je u glavama odzvanjala muzika noći.

Couple

Palim cigaretu, ali posmatram tvoju reakciju ne bi li usavršila svoje pokrete. Kada sam uverena da situacija ne može biti napetija uradih što se u tom trenutku moglo očekivalo da uradim.

Ljudi dolaze, prolaze, očešu se pri svakom bitu, ali ne i ti. Pogledom te ne mogu pronaći iako sam ušinula vrat od silnog traženja.

Jedan poziv, jedan bit, jedna dugoročno ispisana memorija, dodir oko struka i odlazak u noć na potpeticama nade.

High heels

Ne tako davno i ne tako blizu i ne tako daleko …

Za sada svoja,

Kraljica noći

Ostavi komentar

