Intervju za posao – odgovori na najcesca pitanja

Sve više razmišljam na ovu temu. Prošla sam Bogapitaj koliko intervjua za posao i Arhimedovih krugova. Čini mi se da sam više iskustva stekla upravo kroz ove intervjue, nego radeći. Oduvek sam želela da zaista iskreno odgovorim na sva postavljena pitanja, ali smatram da bi to po moje buduće zaposlenje bilo katastrofalno – „ticket to permanent unemployment“. Zato, neka papir trpi sve što sam ćutala godinama. Lets go:

1. Recite mi nešto o sebi. Kako biste sebe opisali?

Zovem se Milica, trebalo je da se zovem Marta. Skoro ću napuniti 30 godina i hvata me panika, ne zbog godina već zbog toga što nemam zaposlenje. Nemam tremu, već sam ravnodušna jer sam sigurna da imate neku sekretaricu u firmi koja merka mesto PR menadžera i dobiće ga verovatno. I pored završenog mastera, edukujem se na razne načine. Jedan od njih je pomno praćenje slagalice i igranje iste na FB-u. Mislim da dobro izgledam za svoje godine, ali vi to već primećujete jer me gledate tim razrokim očima. Nisam Napoleon, nemam ugrađen čip, ali zaista mogu da radim više poslova istovremeno, kao što su npr. Slušanje muzike i čitanje knjige. Znate, imam lude komšije pa sam se izvežbala u tome.

2. Imate li radno iskustvo na ovoj vrsti posla?

Zar mislite da bih aplicirala za ovaj posao da nemam iskustva? Jeste da sam iz Srbije, ali, molim vas, na šta vam ja ličim? Da li ste pročitali moj CV?

3. Koliko dugo već tražite odgovarajuće zaposlenje?

Koliko dugo vi već zapošljavate Kurte i Murte, eto toliko …

4. Koje su Vaše najveće vrline?

Najbolja, najlepša, najpametnija.

5. Zašto da zaposlimo Vas, a ne nekog drugog?

Odgovor možete pronaći u prethodnom pitanju.

6. Da li ste više analitičan ili komunikativan tip čoveka?

Em što nistre proćitali moj CV, vi me čak i ne slušate! Kakva su to pitanja?

7. Kada bi mogli početi raditi?

Čim budem 50 nivo u Elder Scrollsu – Skyrim.

8. Kako provodite slobodno vreme? Rekoh vam da igram slagalicu i Skyrim. Pored toga kafenišem s frendicama, blejim na društvenim mrežama i fotografišem babe sa smešnim frizurama.

9. Žašto želite da radite ovde?

Zaista mi nije bitno gde radim, želim da radim!!!

10. Koje su Vaše najveće slabosti?

Plašim se visine, ali ne poslovnog napredovanja ako na to aludirate. I plašim se buba, nadam se da ih nemate u kancelariji?!

11. Opišite mi neku problematičnu situaciju i kako ste je rešili?

Bila je jedna veoma problematična. Znate, tada sam igrala Dragon Age2, uf kad se samo setim krv mi se zaledi. Na polovini igrice ujeo me je vampir, a ja to nisam primetila. Prošlo je 24 sata i postala sam vampir u igrici. Tada su svi počeli da me napadaju. Smislila sam se da odem na forum igrice i saznam šta mi je činiti. Bilo je teško, ali sam uspela da se izlečim. Jako se ponosim tim momentom!

12. Sa kojim dostignućem se najviše ponosite? Upravo tim od malopre.

13. Koja su Vaša očekivanja vezana za platu?

Moja očekivanja su velika. Nemate vi taj novac kolika su moja očekivanja.

14. Kakav odnos ste imali sa šefom na prethodnom radnom mestu?

Egoistično, zadrto stvorenje. Samo ću toliko reći.

15. U čemu ste najviše/najmanje uživali na Vašem prethodnom poslu? Zašto?

Nisam uživala jer me nisu plaćali kako treba i šef se loše odnosio prema zaposlenima. 16. Šta znate o ovoj kompaniji? Ono što sam pročitala na vašem web sajtu, koji je jako loš.

17. Šta mislite o prekovremenom radu?

Ne mislim ništa o tome jer takav rad ne prepoznajem.

18. Koji je Vaš cilj u karijeri?

Da imam svoju firmu i vas pozovem na razgovor na posao.

19. Da li posedujete preporuke od Vaših prethodnih poslodavaca?

Naravno, jeste da sam ih dobila pod prisilom i ucenom, ali posedujem.

20. Opišite mi Vaš koncept profesionalnosti.

Kad radiš 8 sati bez igranja igrica.

21. Gde biste želeli da budete za 5 godina ili 10 godina?

Pravo da vam kažem želela bih da budem na plaži u Kankunu, Meksiko.

22. Šta je to što posedujete što bi Vas učinilo uspešnim u budućoj karijeri?

Jasna vizija budućnosti.

23. Kako podnosite poraz?

Šta tu ima da se podnosi?

24. Kako primate kritiku?

Dobro ako je konstruktivna, ali nije bilo takvih slučajeva.

25. Da li ste takmičarskog duha?

Naravno, najjači opstaju nikad se ne predaju.

26. Opišite idealnog šefa

To sam ja.

27. Da li ste organizovani?

Naravno, sve cipele su mi složene u kutijama sa natpisima.

28. Da li se dobro slažete sa drugima? Navedite primer.

Mislite da li se drugi dobro slažu sa mnom? Pitajte njih.

29. Opišite veštine koje posedujete

Ako i ne posedujem neku, naučiću.

Nadam se da sam vas bar malo danas nasmejala. Ovo nemojte nikako da praktikujete. 🙂

8 thoughts on “Intervju za posao – odgovori na najcesca pitanja

  1. Savršeno.
    I znaš šta? Mislim da bi zaista i trebalo odgovarati na pitanja baš ovako, osim po neki izuzetak, da se proba pa šta bude. Oduševio me ovaj odgovor: „Moja očekivanja su velika. Nemate vi taj novac kolika su moja očekivanja“, možda bi čak i onog ko postavlja pitanja, uz dodatak ozbiljnog odgovora. Ljudi vole duhovite osobe koje umeju da ih nasmeju.

Ostavi komentar

