Zelite da zivite kratko? Koristite Lorealove farbe za kosu

Da li ste znali da:

– 30% celog tržišta zauzimaju farbe za kosu?

– 7 od 10 žena koristi boje za kosu svaka 1 – 2 meseca?

– 1,5 miliona žena u Srbiji koristi boje za kosu?

Verujem da niste, ali eto zastrašujućeg podatka. Zastrašujuć je zbog članka koji je juče osvanuo u novinama 24h (koji možete detaljnije da pročitate ovde: http://www.24sata.rs/vesti/aktuelno/vest/loreal-srbija-dacemo-podrsku-porodici-zene-koja-je-pala-u-komu-zbog-nase-farbe/19687.phtml). Naime, žena iz Velike Britanije se ofarbala Lorealovom farbom koja važi za ekstra penastu, lako se nanosi, prirodnu farbu s neodoljivom lock – in tehnologijom. 24h navodi da je ona posle tri nedelje kasnije pala u komu i prestala da diše momentalno. Lekari i dalje ispituju šta je dovelo da mlada britanka (38) dospe u komatozno stanje. S druge strane, u štabu Loreala vlada tajac, dok sanitarni inspektori u našoj zemlji navode da neće preuzimati nikakve korake dok se sličan slučaj ne desi i kod nas. Potom imamo još jednu vest nekoliko sati kasnije (http://www.24sata.rs/svet/vesti/vest/zena-u-komi-posle-farbanja-lekari-ispituju-lorealovu-farbu/19673.phtml) gde kažu da će žena i ako se probudi iz kome ostati sa trajnim oštećenjima na mozgu.

Pretpostavlja se da se radi o najnovijoj Sublime Mousse farbi koja i nije ispunila osnovna očekivanja među vernim obožavaocima ovog brenda. Naime, koju god nijansu da probate biće dve nijanse tamnija.

Kako li će ova umešanostda utiče na brend i celokupan imidž Loreala  i da li će konkurencija u ovom slučaju povećati svoj udeo na tržištu to nam ostaje da vidimo u narednom periodu.

Do tada, zanimljiv podatak na tržištu farbi za kosu: Prestižne farbe za kosu Loreal (Excellence, Preference, Mousse od 900 do 1.200 dinara, Avon Advance Tehniques 629 din. ; Srednja klasa farbi za kosu – Henkel Brilliance – 435 din. Garnier Belle Color 449 din. i Garnier Nutrise 439 din.; Niža klasa farbi za kosu – Henkel Palette 389 din, P&G Wellaton 319 din i P&G Londa 309 dinara.

Šta mislite o ovome? Ko će uzeti deo Lorealovog kolača, hm?

7 thoughts on “Zelite da zivite kratko? Koristite Lorealove farbe za kosu

  1. Pre par meseci sam iz crne boje presla u crveno braon i to mi je uspelo bas uz pomocu ove farbe. Nijansa mi je savrseno odgovarala. Sada sam opet crnka, ali mi je ova farba savrseno odgovarala dok sam je koristila. Cudno mi je da se od farbe ovako nesto desi… U svakom slucaju treba biti obazriv.

  2. Naravno Jelena, svi mi isprobavamo razne boje i svakome farba drugačije uspeva. I meni je zaista čudno, ali dok se ne potvrde ovi navodi … tekst je napisan totalno subjektivno. 😉

    1. Naravno. Nista ne kazem autoru 🙂 Nego mi je prosto neverovatno da tako nesto moze da se desi. Ne samo od farbe ovog proizvodjaca nego uopste…Ali, sa druge strane nista nije nemoguce.

  3. naravno da boja mora da pecka. hej cure upravo sam se ofarbala novom lorealovom farbom koja daje kosi sjaj, neka plava, jako lepa i prezadovoljna sam. odana lorealovim farbama vec 15 godina i prezadovoljna sam. jedino izbegavam da bude made in bugarska. cekam da se dokaze da je u komi od te farbe mada ne razumem zasto bi ja zbog toga prestala da je kupujem!?

  4. Zanimljivo. Prestala sam da se farbam farbama bilo kakvim zbog pojacanog opadanja kose. Koristim braon kanu, onu najobicniju i super mi je. Inace sam crnka i boja mi je odlicna, ne previse tamna sa vrlo blagim prelivom. E sad plavuse to valjda ne mogu, mada ima i neke plave nijanse. Sve u svemu, sto god mogu prirodno….

Ostavi komentar

