Sanjala sam, sanjam i sanjaću

Sanjala sam o princu …

On nije bio bilo kakav princ, on je bio pravi, u svakom smislu te reči. Visok, smeđ, s očima boje drveta išao je prema meni te večeri i nije me ni primetio. Pre toga ga nisam poznavala, ali kada sam ugledala njegovo lice i te oči kao da su mi govorile da se odavno vrlo dobro poznajemo. Prosto mi je neverovatno da gledam nečije slike i poznajem svaki deo tog bića, a da nikad nisam čula nijednu izgovorenu reč te persone. Gledala sam tebe, a videla sam nas.

Jednog zanimljivog jutra, slušajući stotinu razgovora u nekoj prostoriji, čini mi se da sam čula i tebe. Odmah sam te prepoznala. Rekoh sebi, to je on. Osetila sam da ti govoriš, nije bilo potrebno da otvaram oči, uživala sam. Nedugo potom sam otišla, nisam mogla više da se topim u boji tvoga glasa … odlepršala sam u svojim cipelicama niz ulicu.

Posle toga sam se setila da sam kao tinejdžerka usnila jedan san, koji mi do danas nije bio najjasniji. Naime, stajala sam preko puta jedne zgrade u mom kraju i posmatrala jedan ulaz. Stajala sam tamo dobrih 10 minuta i čekala, ne znam ni ja šta. Potom je neko izašao iz zgrade. Nisam nikada uspela lice te osobe da vidim, zapamtim, ali jedino što mi je ostalo u memoriji je visina, boja kose i oči.

Nakon par godina, mama mi je pričala da je sanjala jedan čudan san. Sanjala je kako se udajem i izlazim u prelepoj venčanici iz zgrade koju sam sanjala sa osobom koja je ista kao u mom snu.

Bila je proslava. Mnogo ljudi. Ja. Ti. Svi. Belo i crno vino, elegancija i sjaj u očima. Tražim pogledom, ne vidim. Konačno ugledah. Pozdravih. Osetih. Ne zadugo, odoh …

Iz dana u dan gledah slike i pokušavah da sanjam. Ali ne ide. Pokušah nešto, možda spava … ne želih da budim. Možda sanja nekog. Možda ni ne sanja ….

I tako se svaki dan budim sa mišlju da je stvarnost pogrešna, a da su snovi stvarni.

2 thoughts on “Sanjala sam, sanjam i sanjaću

Ostavi komentar

