Ona ili ja?!

Ko sam ja? Pa ja sam ja. Bože, koje pitanje!? Ja sam pomalo ona, a pomalo i ja.

Ovo je blog o Marthi. Ne Stewart, vec Marthi Denić. Ona je alter ego jedne tamo cice.

Znate ono što su smislili neki tamo filozofi Ciceron i Seneka govoreći da je alter ego „drugi identitet“ iste osobe. E pa, Martha je nesto slično. Al, da ne davim vise …

Martha je kupoholičarka. Martha je večiti geek. Martha voli prinčeve, konje prezire. Martha uvek glasa da se izbaci belo iz eurokrema.Martha ne voli politiku, patlidžan,  egoiste, mamiste, detaljiste, turbo folk. Martha u slobodno vreme popravlja kompjutere, igra RPG igrice i ispija jacobs 3 u 1 s frendicama.

Njen moto je „In omnia paratus“ i „Veritas vos liberabit“. Ko ne zna šta znači, nek’ pretraži po googlu. Ne mogu da objašnjavam!

Martha veruje da se u Srbiji jedva može zaraditi za žvake i životni san joj je da jednog dana ode u Meksiko i bude babica zelenim kornjačama.

Martha mnogo trabunja, okreće šolju i zabada želju.

Martha veruje da Google mora da je žena, jer sve zna.

Dosta je bilo … Ostanite uz Marthu ako vam se ne svidja kakva je. 😉

 

4 thoughts on “Ona ili ja?!

Ostavi komentar

